Τηλέφωνο παραγγελιών: 2109244852
Δωρεάν μεταφορικά από 45€
BOX NOW. Παράδοση έως την επόμενη ημέρα, «24/7», σε περισσότερα από 1.200 σημεία πανελλαδικά
Συγγραφ.:Chris Anderson
Η Μακριά Ουρά
Πώς το Διαδίκτυο επηρεάζει την οικονομία, τις επιχειρήσεις και τον πολιτισμό
ΕκτύπωσηEmail

Τίτλος πρωτοτύπου: The Long Tail: Why the Future of Business Is Selling Less of More
Σελίδες βιβλίου: 312
Εκτύπωση βιβλίου: Α/Μ
Διαστάσεις: 17 x 25 εκ.
Δέσιμο: Χαρτόδετο
Έτος έκδοσης: 2008
Πρόλογος στην ελληνική έκδοση: Δημήτρης Καρτσακλής
Ξένος εκδότης: Hyperion
ISBN: 978-960-6717-28-4
ID Ευδόξου: 16070
Βάρος: 0,630 χλγ.
  • Διαθεσιμότητα:
  • Διαθέσιμο
Έκδοση EBOOK:
Τιμή έντυπου βιβλίου:
23,00 €
Τιμή προσφοράς:
13,80 €
Έκπτωση:-40%
  • Όλες οι παραπάνω τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ 6%
  • ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για αγορές άνω των 45 €


Λίγα λόγια για το βιβλίο:

• Το μπεστ σέλερ των New York Times, το οποίο μας εισάγει σε ένα μέλλον που ήδη βρίσκεται εδώ

• Ένα δοκίμιο εφαρμοσμένης οικονομικής επιστήμης, τεχνολογίας και πολιτισμού

• Μέχρι σήμερα, το βιβλίο έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 30 γλώσσες (μεταξύ των οποίων, όλες οι ευρωπαϊκές).

• Για το πρώτο εξάμηνο του 2007, ήταν νούμερο ένα στην Κίνα, στην κατηγορία των δοκιμίων.

Στο παρόν βιβλίο, ο Chris Anderson:

• θέτει το Διαδίκτυο στο επίκεντρο της καθημερινής μας ζωής, και περιγράφει τις πολύ σημαντικές αλλαγές που ήδη επιφέρει στις συνήθειές μας

• δείχνει πώς το μέλλον του εμπορίου και του πολιτισμού δεν βρίσκεται στα επιτυχημένα προιόντα αλλά σε όσα μέχρι σήμερα εκλαμβάνονταν ως αποτυχημένα ―στην ατελείωτη «μακριά ουρά» που δημιουργούν τα εξειδικευμένα προϊόντα στην παραδοσιακή καμπύλη ζήτησης

• πραγματεύεται τα οικονομικά της αφθονίας, ένα νέο μοντέλο για τις επιχειρήσεις το οποίο μόλις τώρα αρχίζει να δείχνει την ισχύ του, καθώς οι απεριόριστες δυνατότητες επιλογής αποκαλύπτουν νέες αλήθειες σχετικά με το τι θέλουν οι καταναλωτές και το πώς επιθυμούν να το αποκτήσουν

• μας εξηγεί πώς φτάσαμε στη σημερινή παγκόσμια ψηφιακή εποχή, τις τεράστιες ευκαιρίες που αναφύονται για τους νέους παραγωγούς, τους νέους «συναθροιστές» και τους νέους δημιουργούς τάσεων

• αναλύει την οικονομία της φήμης, το τέλος των ραφιών και των αποθεμάτων, το φαινόμενο Wal-Mart, τη δύναμη της συμμετοχικής παραγωγής και την άνοδο της μαζικά παράλληλης κουλτούρας

• δείχνει πώς τα οικονομικά της Μακριάς Ουράς εφαρμόζονται σε κάθε βιομηχανικό κλάδο, από αυτούς των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της διαφήμισης, της μουσικής και του βιβλίου έως των οικιακών συσκευών και των τροφίμων, των αυτοκινήτων και της μόδας. Πρόκειται για ένα ασυνήθιστα έξυπνο βιβλίο, μια ζωογόνα αισιόδοξη ματιά στους νέους κανόνες ενός κόσμου που ήδη αποτελεί τη δική μας πραγματικότητα και όπου ο καθένας μας μπορεί να ανακαλύψει το μέλλον του.

Είπαν για το βιβλίο

• «Οι οξυδερκείς αναλύσεις του Anderson εξακολουθούν να επηρεάζουν βαθιά τη στρατηγική σκέψη της Google.»
Eric Schmidt, CEO, Google

• «Μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή ανάλυση. Περιγράφει τέλεια τις δυνάμεις που υπόκεινται της σημερινής παγκόσμιας αγοράς.»
Jeff Bezos, CEO, Amazon

• «Η τεχνολογία και το Διαδίκτυο κάνουν τον πλανήτη μας μικρότερο και περισσότερο διασυνδεδεμένο. Η Μακριά Ουρά είναι το πρώτο βιβλίο που εξηγεί ακριβώς πώς η ικανότητα να προσεγγίζουμε τις εξειδικευμένες αγορές δημιουργεί μεγάλες επιχειρηματικές ευκαιρίες, αλλά επηρεάζει και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε πολλά από όσα συντελούνται γύρω μας.»
Terry Semel, CEO, Yahoo!

• «Όποιος ενδιαφέρεται για τα μέσα επικοινωνίας —στην πραγματικότητα, όποιος ενδιαφέρεται για την κοινωνία μας και για το μέλλον της— οφείλει να διαβάσει το βιβλίο.»
Rob Glaser, CEO, RealNetworks

• «Στέκεται επάξια ανάμεσα στο The Tipping Point και το Freakonomics.»
Reed Hastings, CEO, Netflix

• «Η Μακριά Ουρά θα προκαλέσει τη σκέψη σας όσο λίγα βιβλία αυτή τη χρονιά. [...]»
Business Week

• «Η Μακριά Ουρά του Chris Anderson καταφέρνει αυτό που μόνο τα καλύτερα βιβλία μπορούν να καταφέρουν: αποκαλύπτει ένα φαινόμενο το οποίο αναντίρρητα συμβαίνει παντού γύρω μας, και το παρουσιάζει με σαφήνεια και διορατικότητα.»
Slate Magazine

• «Εάν πουλάτε οτιδήποτε μπορεί να συγκεντρωθεί σε μεγάλες ποσότητες —βιβλία, μουσική, κινηματογραφικές ταινίες, υλισμικό, ψηφιακά προϊόντα, όλα όσα δεν απαιτούν κέντρα διανομής—, η Μακριά Ουρά θα αποτελέσει τον οδηγό σας για να γίνετε κυρίαρχος στην αγορά.»
Business 2.0

• «Το έργο του Anderson συγκαταλέγεται στα πιο σημαντικά δείγματα επιχειρηματικής φιλοσοφίας που έχουν δημοσιευθεί στην αναδυόμενη παγκόσμια ψηφιακή εποχή.»
San Francisco Chronicle

• «Αναμφίβολα, η ιδέα της Μακριάς Ουράς θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε την εφαρμοσμένη οικονομική επιστήμη. Το ανά χείρας βιβλίο αποτελεί μια εξαιρετική εισαγωγή στο θέμα.»
Rocky Mountain News

• «Το βιβλίο του Anderson είναι διορατικό και διασκεδαστικό, ιδιαίτερα για όσους απολαμβάνουν τις σπίθες που ξεπετάγονται όταν το εμπόριο συναντά τον πολιτισμό.»
Miami Herald

• «Ο Chris Anderson, διευθυντής σύνταξης του Wired, δείχνει πώς ο ψηφιακός κόσμος αναζωογόνησε τα εξειδικευμένα ενδιαφέροντα. […] [Η Μακριά Ουρά] αποτελεί μια συναρπαστική μελέτη του φαινομένου και μια εξερεύνηση των δυνατοτήτων για αυτούς που αναζητούν τη δική τους εξειδικευμένη θέση στη αγορά.»
The Globe and Mail

• «Με εξαιρετικά ευανάγνωστη γραφή, ο Anderson προσφέρει έναν οδικό χάρτη για το μέλλον των επιχειρήσεων, ο οποίος θα διαφωτίσει όλους τους μπερδεμένους ταξιδιώτες —τόσο τους εμπόρους όσο και τους πελάτες.»
The Plain Dealer

• «Η Μακριά Ουρά πετυχαίνει ένα σπάνιο κατόρθωμα: καταπιάνεται με κάτι φαινομενικά γνώριμο —τη σφαίρα των αγορών και των πωλήσεων— και μας κάνει να το σκεφτούμε με έναν εντελώς νέο τρόπο. Πρόκειται για ένα ασυνήθιστα έξυπνο βιβλίο, μια ζωογόνα αισιόδοξη ματιά στους νέους κανόνες ενός κόσμου όπου ο καθένας μπορεί να ανακαλύψει το μέλλον του.»
James Surowiecki, συγγραφέας του The Wisdom of Crowds


Παρουσιάσεις - Κριτικές:

Στην υπηρεσία της Google

Επιχειρείν στο Διαδίκτυο